۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۱۲

مهمان نواز خبر داد:

اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی در جایگاه های سوخت خراسان شمالی

اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی در جایگاه های سوخت خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی از اجرای طرح نظارت نوروزی ویژه جایگاه های سوخت مایع این استان خبر داد.

فهیمه مهمان نواز در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که طرح ويژه نظارت نوروزي نازل هاي سوخت مايع در خراسان شمالي از اول هفته جاری در شهرستان های مختلف این استان آغاز شده است، اضافه کرد: این طرح با همکاري شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي در استان اجرا می شود.

وی افزود: در طرح مزبور از سوی کارشناسان اداره کل استاندارد و نیز شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی استان بر عملکرد ۳۵ جايگاه عرضه سوخت مايع در هشت شهرستان خراسان شمالی نظارت می شود.

به گفته مهمان نواز طرح ویژه نظارت نوروزی در جایگاه های سوخت خراسان شمالی از ابتدای این هفته آغاز شده و تا بیست و هشتم اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: در اين طرح گروه هاي گشت اداره کل استاندارد و شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي براي آزمون دوره اي نازل هاي سوخت مايع به بررسي جايگاه ها از نظر فني، عملياتي و ظاهري مي پردازند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی در ادامه اظهار داشت: علاوه بر این امسال با هدف رفاه حال مسافران نوروزي با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده کشيک‌هاي ويژه نوروز حتي در روزهاي تعطيل به طور شبانه‌روزي در اداره کل استاندارد خراسان شمالي مستقر هستند.

کد خبر 2514383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha